Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Critiquen que la terminal porta tres anys amb obres i que els accessos es col·lapsen a diari
Els candidats del Partit Popular d’Eivissa al Congrés i al Senat han denunciat avui la situació de col·lapse i caos, han dit, que es viu a l’aeroport d’Es Codolar.
Critiquen que el Govern central no hagi fet res, asseguren, en aquests darrers anys per solucionar els problemes d’accessos a la instal·lació aeroportuària, agreujats per les obres que s’hi escometen per ampliar-ne l’aparcament.
També asseguren que l’aeroport es fa servir com a suport publicitari per aconseguir ingressos i s’oblida, segons afirmen, de donar un bon servei públic als ciutadans i als turistes.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes