Els comerços de Binissalem deixaran que els menors sense mòbil puguin telefonar en cas d’emergència
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
Els populars volen recuperar els ajuntaments governats per l'esquerra i el Consell Insular d'Eivissa
A un congrés en què no eren possibles les sorpreses, perquè només s’hi havia presentat un candidat, José Vicente Marí Bosó repeteix com a president del Partit Popular d’Eivissa. El també diputat a Madrid ha posat fi els últims anys a les divisions internes que hi havia en el si de la seva formació a l’illa.
Biel Company, que va fer costat a Marí Bosó juntament amb Pablo Casado, vicesecretari de Comunicació del PP estatal, va criticar el Govern de Francina Armengol per les seves polítiques turístiques. Davant dos-cents afiliats, Marí Bosó va presentar el PP eivissenc com el garant de la prosperitat econòmica a l’illa, un creixement turístic que veu compatible amb la protecció del territori.
Amb el repte de recuperar poder institucional a les elecciones del 2019, el Partit Popular d’Eivissa té dos anys justos per consolidar la imatge d’unitat que han llançat en aquest congrés.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
El consistori es planteja no pausar les obres durant l'estiu i els comerciants estan molestos
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències