Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Segons el govern del PSOE-Podem-Guanyem, l'illa millorarà el seu finançament en aquesta matèria un 21 per cent fins al 2022
Ball de xifres al ple extraordinari celebrat aquest divendres al Consell d’Eivissa per ampliar i adaptar el traspàs de la promoció turística aprovat l’any 2015.
Eivissa, que va ser l’única illa que va acceptar la transferència durant l’anterior legislatura, millorarà el seu finançament un 21 per cent fins al 2022, segons l’equip de Govern. El PP hi ha votat en contra perquè considera que l’illa deixarà de rebre 6’4 milions d’euros.
Ho expliquen el director insular de Turisme, Vicent Torres ‘Benet’, i el conseller popular Vicent Roig.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions