Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
El portaveu parlamentari dels populars, Sebastià Sagreras, critica que l'expresidenta del Govern es presenti a la reelecció com a secretària general dels socialistes
El PP ha assegurat que uns missatges que s’han fet públics ara entre Koldo García i Francina Armengol posen en evidència, ha dit, “la relació de confiança i intimitats entre tots dos”. Diuen que, per tant, Armengol queda “desacreditada” per liderar cap candidatura. Això en referència a l’anunci del cap de setmana de la líder socialista a les Balears de repetir com a secretària general del PSIB-PSOE.
Per la seva banda, el portaveu del Grup Parlamentari Socialista, Iago Negueruela, ha dit que precisament aquest anunci és el que ha posat nerviosos els populars. Assegura que no hi ha res de nou als missatges fets públics i que, de fet, deixen clar que no hi va haver ni cap dinar ni cap contacte entre Víctor Aldama i l’expresidenta balear.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes