El PP torna a demanar la dimissió del vicepresident Biel Barceló i del conseller de Medi Ambient. Això després que els populars hagin tret a la llum nous contractes menors que s’haurien adjudicat des de la conselleria que dirigeix Vicenç Vidal a empreses que estarien presumptament vinculades a Més per Mallorca i Podem.
El conseller ha defensat els contractes i ha demanat als populars que deixin de demonitzar els contractes menors. Un dels contractes hauria estat adjudicat a una empresa, de la qual és coadministradora l’exparella d’Alberto Jarabo. Des del partit neguen qualsevol relació de l’empresa amb el partit.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.