Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Acusen el Govern central de "xantatge polític" en retenir 7.000 milions d'euros a les autonomies, 177 dels quals corresponen a Balears
El Partit Popular ha demanat la dimissió de la ministra d’Hisenda en funcions, María Jesús Montero, en considerar que ha “dit mentides” en els darrers mesos per evitar tornar la liquidació del sistema de finançament a les comunitats autònomes.
En aquesta línia, la diputada del PP al Congrés, Margalida Prohens, ha reclamat avui que el Govern central convoqui el Consell de Política Fiscal i Financera. Els ‘populars’ acusen l’Executiu central de retenir 7.000 milions d’euros a les autonomies, 177 dels quals corresponen a les Balears.
A les files ‘populars’ consideren que el bloqueig econòmic és un xantatge polític de Pedro Sánchez per repetir eleccions.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya