Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Recursos Hídrics manté el compromís de licitar els treballs en dos mesos, com a màxim
90
El PP de Menorca denuncia el retard del Govern en l’execució del projecte pilot per recarregar aigua a l’aqüífer de Migjorn. Un projecte de 850MIL euros finançat a través de la recaptació de l’impost de turisme sostenible de l’any 2016 i que, a hores d’ara, no existeix cap calendari per fer-lo efectiu. Els populars lamenten ha passat un any des que es va presentar el projecte i a hores d’ara continua sent una promesa.
Des de Recursos Hídrics han reconegut la complexitat d’aquest projecte pioner i mantenen que puguin licitar-se les obres en un parell de mesos, com a màxim. No obstant, la directora general, Joana Garau, reconeix que no depèn exclusivament del seu departament. Són declaracions a IB3 ràdio.
Escolta na Joana Garau, aquí.
El projecte permetrà infiltrar aigua de la depuradora de Sant Lluís, que rebrà un tractament més avançat que l’actual.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre