Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
Biel Company assegura que és impossible que els treballs acabin el 2 de desembre que és quan finalitza el contracte d'obres
El Partit Popular denuncia la paralització de les obres de la carretera de Llucmajor a Campos i reclama explicacions al Consell de Mallorca. El líder dels populars, Biel Company, assegura que és impossible que els treballs acabin el 2 de desembre que és quan finalitza el contracte d’obres. La presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, nega que les obres s’hagin aturat.
Els populars també exigeixen que la institució insular aclareixi si s’estan reclamant modificacions econòmiques del contracte i si l’obra serà més cara del previst. També s’han mostrat preocupats pel fet que els pressupostos generals de l’estat només preveuen dos milions d’euros per a carreteres quan, segons ells, haurien de ser 33 milions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets