Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
El president del partit a l'illa, José Vicente Marí Bossó, recorda que, en els darrers 6 anys, el govern de Rajoy no ha donat llum verda a cap nou projecte de sondejos
El PP balear continua dient ‘no’ a les prospeccions d’hidrocarburs a la Mediterrània. Així ho ha assegurat el president dels populars a Eivissa, José Vicente Marí Bossó, qui fa un balanç positiu del primer any de l’actual govern de Mariano Rajoy.
Marí Bosó recorda que, en els darrers 6 anys, no s’ha donat llum verda a cap nou projecte de prospeccions. I que, tot i que el PP i Ciutadans varen votar al Congrés contra la proposició del Parlament que volia prohibir tant els sondejos com les extraccions, el president del PP d’Eivissa recorda que la realitat és que varen ser els socialistes els que l’aprovaren.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou