Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El Parlament s’ha oposat aquest dimarts, en sessió plenària, a instar el Govern, a petició de Vox, d’establir per a tots els centres de les Balears que hagin d’informar prèviament de la realització d’activitats de contingut religiós, moral, cívic o sexual en horari escolar, i a demanar per escrit el consentiment exprés previ dels pares per a l’assistència dels seus fills, així com del currículum dels docents que impartiran aquestes activitats.
A més, i atès el vot en contra al punt anterior, la Cambra s’ha oposat aquest dimarts, en el ple, a instar el Govern a donar compte del grau de compliment de la instauració de la mesura en els centres educatius en el termini de sis mesos des de la seva aprovació.
No obstant això, el Parlament ha aprovat instar el Govern a garantir el dret dels pares perquè els seus fills rebin la formació d’acord amb les seves pròpies conviccions religioses i morals, com estableix l’article 27 de la Constitució espanyola.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren