Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

El Parlament s’ha oposat aquest dimarts, en sessió plenària, a instar el Govern, a petició de Vox, d’establir per a tots els centres de les Balears que hagin d’informar prèviament de la realització d’activitats de contingut religiós, moral, cívic o sexual en horari escolar, i a demanar per escrit el consentiment exprés previ dels pares per a l’assistència dels seus fills, així com del currículum dels docents que impartiran aquestes activitats.
A més, i atès el vot en contra al punt anterior, la Cambra s’ha oposat aquest dimarts, en el ple, a instar el Govern a donar compte del grau de compliment de la instauració de la mesura en els centres educatius en el termini de sis mesos des de la seva aprovació.
No obstant això, el Parlament ha aprovat instar el Govern a garantir el dret dels pares perquè els seus fills rebin la formació d’acord amb les seves pròpies conviccions religioses i morals, com estableix l’article 27 de la Constitució espanyola.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat