La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
El PSOE sol·licita millorar la protecció de la llibertat d'expressió
El Partit Popular exigeix una vegada més la dimissió de Pablo Iglesias del Govern central. La Presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, ha manifestat que el vicepresident segon no hauria de seguir un minut més al govern espanyol.
Per contra, Esquerra Unida, mitjançant el seu coordinador Alberto Garzón, ha expressat el seu suport total a Iglesias i a l’espai d’Unidas Podemos.
Per la seva banda, el Partit Socialista subratlla que no es pot transigir amb la violència. Ander Gil, portaveu del partit al Senat, ha afirmat que cal millorar la protecció de la llibertat d’expressió.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part