Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Els populars reclamen la visita de la Ministra de Sanitat i Més, del president Sánchez
El president del PP balear, Biel Company, ha reclamat a la ministra de Sanitat que doni explicacions sobre la falta de vacunes a les Illes i a la ministra d’hisenda pel REIB. Company ha respost així a la visita prevista de fins a quatre ministres a les Balears en els propers dies.
També, Més per Mallorca demana l’acceleració de la vacunació i pressionar perquè la vacuna Sputnik sigui una realitat. També han sol·licitat la visita del president Pedro Sánchez a Balears. Segons el partit ecosobiranista la situació a Balears “és insostenible i es necessiten mesures contundents”. Per això, han posat en marxa una campanya a través de les xarxes socials amb l’etiqueta #elquenodiran per fer arribar als ministres les necessitats de les Balears.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats