Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
La resta de grups parlamentaris destaquen que és una decisió basada en criteris tècnics i sanitaris
El Partit Popular i Vox han criticat la gestió que fa el Govern de la pandèmia i l’acusen “d’abocar la comunitat autònoma a la ruïna”. La resta de grups parlamentaris donen suport a la decisió que Mallorca passi al nivell 4. Amb tot, El Pi ho fa amb reserves perquè reclama un augment policial per fer complir les normes. Ciutadans ha destacat que és una decisió basada en criteris tècnics i sanitaris.
Els grups del Pacte, Unides Podem i Més per Mallorca, lamenten que amb les noves restriccions s’esvaeixen les esperances de reactivar l’economia per Nadal, però subratllen que és prioritari salvar vides. El PSIB s’ha mostrat molt crític amb els populars a qui ha exigit altura de mires i responsabilitat en aquests moments.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles