L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
Els socialistes apunten que aquest nou acostament amb Vox forma part del pacte de pressuposts
La votació de l’anomenada llei de macrogranges tornarà a evidenciar pactes i equilibris parlamentaris. Els populars no tanquen la porta a cercar el suport de Vox aprovant les esmenes dels d’Abascal, que inclouen la rebaixa de les exigències lingüístiques en funció pública, o canvis en la regulació dels camps de polo. Les negociacions continuaran avui horabaixa, mentre Vox dona per fet el suport del PP, però no el seu vot favorable a la llei.
Més per Mallorca, amb qui el PP va pactar inicialment el Decret de macrogranges, dona per trencat l’acord. I els socialistes apunten que aquest nou acostament amb Vox forma part del pacte de pressuposts.
Aquest dimarts, es votaran al ple, i previsiblement es tombaran, les esmenes a la totalitat a la Llei de pressuposts presentades per l’esquerra.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort
Es mostren contraris a l'informe que dona marge per augmentar les places turístiques