Un mort i un ferit greu en un accident entre dos cotxes al Coll d’en Rabassa, a Palma
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Els socialistes apunten que aquest nou acostament amb Vox forma part del pacte de pressuposts
La votació de l’anomenada llei de macrogranges tornarà a evidenciar pactes i equilibris parlamentaris. Els populars no tanquen la porta a cercar el suport de Vox aprovant les esmenes dels d’Abascal, que inclouen la rebaixa de les exigències lingüístiques en funció pública, o canvis en la regulació dels camps de polo. Les negociacions continuaran avui horabaixa, mentre Vox dona per fet el suport del PP, però no el seu vot favorable a la llei.
Més per Mallorca, amb qui el PP va pactar inicialment el Decret de macrogranges, dona per trencat l’acord. I els socialistes apunten que aquest nou acostament amb Vox forma part del pacte de pressuposts.
Aquest dimarts, es votaran al ple, i previsiblement es tombaran, les esmenes a la totalitat a la Llei de pressuposts presentades per l’esquerra.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Amb una representació visual d'aquest insecte, Via Menorca ha advertit dels efectes de la saturació del turisme