Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Vox aconsegueix entrar a l'administració insular amb un conseller i obre la porta a un pacte de dretes
Amb el 40% dels vots, el PP ha estat la força més votada al Consell de Menorca, però la governabilitat la donaran els 32 vots de diferència entre Vox i Unides Podem. La desaparició del grup morat a l’administració insular fa impossible revalidar el pacte d’esquerres i centra el focus en les condicions que posi damunt la taula el partit de Jorge Campos, que en aquesta nova legislatura s’estrena a les institucions menorquines.
De moment, el PP es compromet a parlar amb tots els partits per tal d’obtenir el suport que farà president del Consell de Menorca a Dolfo Vilafranca, mentre que el PSOE i Més per Menorca donen per fet l’acord de les dretes. Tot i haver obtingut més vots que la legislatura passada, Susana Mora perd la presidència del Consell de Menorca i Més per Menorca passa de tenir tres consellers a dos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat