Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L'actual concessionari factura a l'Ajuntament un preu deu vegades superior al pactat en concepte de transport
El Partit Popular de Ciutadella ha denunciat davant la Fiscalia la gestió de l’escorxador municipal, que realitza l’empresa Serveis Escorxador. La denúncia es fonamenta en l’informe conjunt de les àrees de Secretaria i Intervenció de l’Ajuntament que avisa de diferents irregularitats.
Els dos punts principals, que el PP ja va denunciar en una moció: el concessionari del servei de l’escorxador factura a l’Ajuntament un preu deu vegades superior al pactat en concepte de transport, i presenta una altra factura en concepte de distribució de canals en virtut d’un contracte que va finalitzar el 2016.
En l’escrit a la Fiscalia, el PP demana que es persegueixin els responsables d’aquesta situació per un possible delicte de malversació de fons públics.
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia