Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

El Partit Popular anuncia que presentarà mocions a ajuntaments, diputacions i comunitats autònomes d’arreu d’Espanya per expressar el seu compromís amb el futur del turisme.
Davant els atacs vandàlics i les agressions que s’han produït en les darreres setmanes per diferents col·lectius en contra del model turístic, el PP vol demanar a totes les administracions públiques que defensin el sector.
Amb aquesta mesura, el vicesecretari de Política Autonòmica i Local del PP, Javier Arenas, ha explicat que atacar el turisme, és atacar el sentit comú i els llocs de feina.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici