Marí Bosó demana un major control al grau de compliment de l'empresa responsable de la neteja, Valoriza
És la primera mesura que els populars proposen per capgirar la imatge de brutor que pateix la ciutat d’Eivissa, segons molts de veïnats i comerciants. José Vicente Marí Bosó ha exigit al Govern municipal de PSOE i Unides Podem que controlin més la recollida de fems i la neteja viària i de platges.
Precisament aquest dimecres, i després de les crítiques de PP i Ciutadans, l’Ajuntament ha anunciat que ha iniciat un pla de xoc de neteja als punts més crítics de la ciutat.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Ha finat aquest divendres als 73 anys després de patir una llarga malaltia