Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Els populars animen al Govern a negociar amb Autoritat Portuària i la central elèctrica per reservar una partida pressupostària per fer viable l'ampliació d'usos
El Grup Popular ha registrat aquest dijous al Parlament una proposició no de llei per aprofitar la xarxa que connecta la depuradora Maó-Es Castell amb la central tèrmica de Gesa per a usos nàutics i la neteja de carrers. Amb aquesta proposta, diuen els populars, es reduiria la manca d’aigua que ha provocat la falta d’inversions en recursos hídrics a la part del llevant de l’illa, fet que atribueixen a la inacció i a la incapacitat de gestió de l’esquerra en els últims set anys.
El diputat del PP, Lluís Camps, anima al Govern a negociar amb Autoritat Portuària i la central elèctrica per reservar una partida pressupostària per fer viable l’ampliació d’usos als comptes de 2023.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital