La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Els populars acusen de 'sectarisme' el govern de PSOE i Podem-Guanyem
El conseller del PP al Consell eivissenc, Vicent Roig, acusa l’equip de govern de no tenir en compte l’opinió del sector comercial a l’hora de la presa de decisions o d’engegar campanyes per potenciar el comerç de proximitat a Eivissa.
Lamenta que rebutgen les propostes dels populars per ‘sectarisme’ tot i perjudicar els petits i mitjans comerciants de l’illa.
Critiquen PSOE i Podem-Guanyem perquè deixar en el calaix el pla director d’equipaments comercials i alguns dels plans de dinamització locals posats en marxa l’anterior legislatura.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte