Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els populars acusen de 'sectarisme' el govern de PSOE i Podem-Guanyem
El conseller del PP al Consell eivissenc, Vicent Roig, acusa l’equip de govern de no tenir en compte l’opinió del sector comercial a l’hora de la presa de decisions o d’engegar campanyes per potenciar el comerç de proximitat a Eivissa.
Lamenta que rebutgen les propostes dels populars per ‘sectarisme’ tot i perjudicar els petits i mitjans comerciants de l’illa.
Critiquen PSOE i Podem-Guanyem perquè deixar en el calaix el pla director d’equipaments comercials i alguns dels plans de dinamització locals posats en marxa l’anterior legislatura.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061