El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Marga Prohens ha aprofitat la convenció nacional del partit per reclamar el REIB
Recta final de la convenció nacional del Partit Popular. L’auditori de la Ciutat de les Arts i de les Ciències de València ha estat testimoni del suport de tots els barons autonòmics del partit a Pablo Casado com a futur president del Govern. A l’acte, hi han intervingut diferents representants del PP a les Illes, com la presidenta balear Marga Prohens.
Amb pas ferm i acompanyat per la seva dona, Pablo Casado ha arribat avui a l’acte de la Convenció Nacional del PP a València. Els focus però, estaven posats en Isabel Díaz Ayuso després de protagonitzar un pols amb la direcció estatal per a avançar el calendari de congressos del partit.
Al nucli del Partit Popular tanquen files entorn de Pablo Casado. Ella, a més, s’ha encarregat de confirmar-ho durant la seva intervenció a la convenció. “El meu lloc és Madrid”, ha assegurat.
La Convenció Nacional ha tengut també participació balear. La presidenta del PP a les Illes, Marga Prohens, ha reivindicat la part fiscal del Règim Especial de les Balears per compensar els costos de la insularitat.En total, hi ha assistit una delegació de 110 persones en representació de les Illes. Amb intervencions dels presidents insulars, Llorenç Galmés, Coia Sugranyes i José Vicente Mari i de la batlessa de Santa Eulària des Riu, Carmen Ferrer.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles