Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
El batle, d'Unió per Binissalem, queda amb un govern en minoria de només dos regidors
Els cinc regidors del PP de Binissalem han sortit de l’equip de govern municipal, deixant el batle, d’Unió per Binissalem, amb una minoria de només dos regidors. El pacte s’ha trencat quan falta manco d’un any per a les eleccions autonòmiques i municipals. Els populars diuen que han pres aquesta decisió perquè han perdut la confiança en el batle.
Per part seva, el batle diu que s’ha estranyat d’aquesta decisió. Assegura que no hi ha cap motiu pel trencament, només quatre mesos i mig després que assumís la batlia. I creu que és només una estratègia política.
Per acabar la legislatura ofereix als partits de l’oposició assumir regidories. Els cinc regidors del PP han engreixat el banc de l’oposició, sumant-se als quatre de MÉS i als dos del PSOE.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari