Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El batle, d'Unió per Binissalem, queda amb un govern en minoria de només dos regidors
Els cinc regidors del PP de Binissalem han sortit de l’equip de govern municipal, deixant el batle, d’Unió per Binissalem, amb una minoria de només dos regidors. El pacte s’ha trencat quan falta manco d’un any per a les eleccions autonòmiques i municipals. Els populars diuen que han pres aquesta decisió perquè han perdut la confiança en el batle.
Per part seva, el batle diu que s’ha estranyat d’aquesta decisió. Assegura que no hi ha cap motiu pel trencament, només quatre mesos i mig després que assumís la batlia. I creu que és només una estratègia política.
Per acabar la legislatura ofereix als partits de l’oposició assumir regidories. Els cinc regidors del PP han engreixat el banc de l’oposició, sumant-se als quatre de MÉS i als dos del PSOE.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles