Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
El batle, d'Unió per Binissalem, queda amb un govern en minoria de només dos regidors
Els cinc regidors del PP de Binissalem han sortit de l’equip de govern municipal, deixant el batle, d’Unió per Binissalem, amb una minoria de només dos regidors. El pacte s’ha trencat quan falta manco d’un any per a les eleccions autonòmiques i municipals. Els populars diuen que han pres aquesta decisió perquè han perdut la confiança en el batle.
Per part seva, el batle diu que s’ha estranyat d’aquesta decisió. Assegura que no hi ha cap motiu pel trencament, només quatre mesos i mig després que assumís la batlia. I creu que és només una estratègia política.
Per acabar la legislatura ofereix als partits de l’oposició assumir regidories. Els cinc regidors del PP han engreixat el banc de l’oposició, sumant-se als quatre de MÉS i als dos del PSOE.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases