Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El laude d'obligat compliment posa fi així al conflicte
El laude de la vaga d’El Prat obliga Eulen a pagar als vigilants de seguretat de l’aeroport un complement de 200 euros mensuals. A més, Eulen haurà de reforçar el nombre de vigilants als filtres de seguretat de l’aeroport. L’àrbitre designat pel Govern central, Marcos Peña, ha comunicat aquest dijous aquest laude, que és d’obligat compliment, a Eulen i al comitè d’empresa.
La proposta de 200 euros mensuals és la mateixa que va plantejar l’intermediari de la Generalitat, i que els treballadors rebutjaren en dues ocasions. El ministre de Foment ha dit que el laude posa fi al conflicte i ha de tornar la normalitat a El Prat.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13