Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Avui també música i ball amb els gegants de la Ciutat i el Drac de na Coca. I a la Plaça Major l'escriptora Caterina Valriu ha llegit el pregonet als infants i els ha convidat també a gaudir de les festes
Les festes de Sant Sebastià ja han començat a Palma. Els protagonistes de la sèrie d’IB3 Televisió “Mai neva a Ciutat” han estat els encarregats de llegir el pregó. Els que l’han sentit destaquen que ha estat original, reivindicatiu i amb tocs d’humor.
Molts palmesans i qualque turista s’han aturat avui a Cort per sentir el pregó que ha donat el sus a les festes de Sant Sebastià. Una posada en escena original, en clau d’humor i també molt reivindicativa. Les propostes més serioses: que no es matin més dones, habitatges dignes i llibertat d’expressió.
El públic ha aplaudit durant el discurs en més d’una ocasió. Ha entusiasmat el pregó i les demandes, qualcunes esbojarrades, com fer una rèplica de la Seu i dur-la al Polígon de Son Castelló, i així aconseguir que es descongestioni el centre de la ciutat, o soterrar el carril bici i fer-ne un per als turistes estrangers.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents