Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'espectacle arriba amb la companyia La Veronal, una de les més importants del panorama nacional actual
Reflexió, angoixa, vergonya… El nou espectacle del teatre Principal de Palma arriba amb l’ànim de sacsejar els espectadors. “Vorònia”, de la companyia de dansa La Veronal, ha viatjat ja per les principals ciutats europees. Aquí, però, ve amb novetats: la música de Wagner i Verdi serà interpretada en directe, per la Simfònica i el Cor del Principal.
Vorònia és el nom d’una cova de Geòrgia, i és la més profunda descoberta fins ara. Fins allà ens fa descendir aquest espectacle, per endinsar-nos en una reflexió sobre el mal i les religions.
L’espectacle arriba amb la companyia La Veronal, una de les més importants del panorama nacional actual. L’espectacle s’estrenà al 2015, per obrir el festival Grec de Barcelona, però ha estat revisat per al seu debut al Teatre Principal de Palma. És el primer cop, per exemple, que tindrà música en directe. I ho farà amb l’Orquestra Simfònica i el Cor del Teatre Principal.
Un infern d’alegories i metàfores que no envoltarà de flames l’espectador, però que promet deixar-lo ben sacsejat.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Hi ha hagut una brega entre dos homes i un d'ells ha disparat un tir a l'aire