Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El poeta i lingüista Carles Duarte i Montserrat rebrà el premi el 8 d'octubre a Càller
Carles Duarte i Montserrat / MHC
68El poeta i lingüista Carles Duarte i Montserrat, president de la Institució Francesc de Borja Moll, ha estat guardonat amb el primer premi ‘Ondras’ de la Fondazione di Sardegna per la promoció de les llengües minoritàries.
El lliurament del guardó tindrà lloc el pròxim 8 d’octubre a Càller. Duarte comparteix aquest nou guardó amb William Cisilino, director de l’Agència de la Llengua Friulana; Rut Bernardi, experta en traducció i didàctica, per la seva contribució al ladí; i, a títol pòstum, el periodista i escriptor Paolo Pillonca, pel seu treball en favor de la llengua sarda.
Duarte ha estat el primer, entre el conjunt de personalitats que treballen en favor del català -llengua que es parla a Sardenya, a la comarca de l’Alguer-, a ser distingit amb aquest guardó, per la seva carrera i obra.
La Institució Francesc de Borja Moll se sent reconeguda per extensió, en el seu president, pel seu treball en la conservació i promoció del llegat del Diccionari català-valencià-balear, tasca d’Antoni Maria Alcover i Francesc de Borja Moll, de la culminació de la qual precisament es commemoren els 60 anys aquest 2022.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia