La cantant Anna Ferrer, pregonera de Maó el 2026: “S’han de conservar els llocs de trobada”
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
Gabriel Llobera és partidari de la reconversió d'hotels obsolets en habitatges
El decreixement turístic previst a la llei turística presentada pel Govern no agrada als hotelers. Tot i que els partits que formen l’executiu , El Pi i la Federacio Hotelera de Mallorca escenificaren la setmana passada al Parlament l’acord per a la nova legislacio, no volen sentir parlar de perdre places turístiques.
El president de l’Agrupació de Cadenes Hoteleres, Gabriel Llobera, insisteix que això podria fer perillar llocs de feina.
Sí que li sembla una bona idea la possibilitat de reconvertir establiments turístics obsolets en habitatges, a causa del problema que tenen les Illes en a questa matèria, però sen se que això suposi perdre places.
Un dels problemes als quals s’enfronten precisament els hotelers és la manca d’habitatge per allotjar als treballadors de temporada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
El canvi també suposarà la tornada de les 130 places d'estacionament, que seran gratuïtes
El Govern ha obert diligències perquè no és segura