L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Joan Miralles també ha fet una crida a organitzar-se millor per desmuntar "les fal·làcies i prejudicis de qui vol rompre la pau en l'educació"
Joan Miralles, president de l’Obra Cultural Balear, en el seu discurs que ha durat poc més de set minuts ha dit que la llengua catalana a les Illes Balears passa per moments difícils. Ha lamentat que “ens trobam en una legislatura marcada pels retrocessos en matèria lingüística a la sanitat, l’educació o l’administració i el que és més preocupant, l’entrada a les institucions d’actors polítics obertament hostils a la llengua“.
Fa una crida a organitzar-se millor per fer front als retrocessos i no deixar que una minoria, diu, s’imposi a una majoria que estima i viu en català. A més, Miralles, ha afegit que “urgeix tornar a crear discurs i relat per desmuntar les seves fal·làcies i prejudicis lingüístics que no tenen altre objectiu que fer recular la llengua a l’àmbit estrictament domèstic. Cal organitzar-nos més i millor fent partícip la ciutadania. I això vol dir fer-ho independentment de la seva filiació ideològica, lloc de naixement i llengua materna“.
Finalment, ha acabat recalcant que “Ho hem dit sempre, l’OCB mantindrà el seu compromís de ser la casa comuna de tots aquells qui estimen la llengua, la cultura i el país, i, per tant, ser la consciència lingüística de les Illes Balears. Per això avui iniciam aquesta campanya per dir una vegada més i sense embuts ‘Sí a la llengua!’“.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari