Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

José María Álvarez-Pallete assegura que la transformació tecnològica que s'apropa serà més significativa que la dels 'smartphones'
Cent vint directius d’empreses de les Balears han assistit aquest dimecres a la conferència del president executiu de Telefónica, José María Álvarez-Pallete, sota el títol ‘La primera passa per arribar a qualsevol banda, és decidir que no quedaràs on estàs’. A la jornada ha quedat palès que les Illes són una de les zones més connectades d’Europa.
Entre el 2020 i 2022 arribarà la quinta generació de la telefonia mòbil, que serà 100 vegades més ràpida que l’actual 4G. Les Balears afronten aquesta nova etapa des d’una posició de privilegi, al capdavant quant a connectivitat d’Europa. És una de les conclusions que s’han extret en aquesta jornada.
El president de Telefònica ha analitzat els avenços de les telecomunicacions al món, i ha tractat temes com la privacitat de la informació, el creixement del trànsit de dades, la ciberseguretat, o la propera i segura irrupció de la intel·ligència artificial al món de les comunicacions.
Álvarez-Pallete assegura que tots, sector públic i empreses, hauran de comprar motors d’intel·ligència artificial, i que la transformació tecnològica que s’apropa serà més significativa que la dels ‘smartphones’. Les empreses, afirma, hauran d’estar preparades per afrontar els reptes tecnològics si volen garantir la seva continuïtat.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys