Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
A Palma s'han manifestat devers 200 xilens per demanar la dimissió de Piñera
El president de Xile, Sebastián Piñera, ha demanat la dimissió de tot els seus ministres per formar un nou govern. En un missatge adreçat al poble xilè, Piñera ha dit avui dematí que ha “escoltat el missatge de la ciutadania que li exigia una societat més justa”. Després de la manifestació més nombrosa de la democràcia xilena, ha proposat mesures socials sobre les pensions, els sous dels treballadors, el preu de la llum i dels medicaments. També ha apel·lat als parlamentaris perquè aprovin aquest paquet de reformes. A més, Piñera ha anunciat l’aixecament de l’estat d’excepció.
I aquí a Palma, unes dues centes persones, gran part d’elles xilenes, s’han concentrat a la plaça d’Espanya com a mostra de rebuig a la situació que viu el país. Especialment, demanen la dimissió del president Sebastián Piñera, a qui acusen de ser el culpable de les darreres retallades que han causat pobresa a milions de xilens.
A més, els assistents també denuncien que a Xile hi ha més morts i desapareguts dels que s’han fet oficial, i consideren que hi ha un gran perill que hi torni una dictadura com la que va començar al 1973 amb Augusto Pinochet.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors