Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Milers de persones han sortit al carrer per demanar noves eleccions
Nova crisi política al Brasil. El president del país, Michel Temer, es nega a dimitir després que el Tribunal Suprem hagi autoritzat una investigació per les sospites que va intentar comprar el silenci d’un diputat. A Temer se l’acusa d’estar implicat en casos de corrupció.
Els propietaris d’una empresa càrnica haurien gravat un diàleg en què Temer confessaria les mensualitats pagades durant anys a l’expresident del Congrés, del seu partit, actualment a la presó. Tot, a canvi de silencis i favors polítics.
Temer nega les acusacions i assegura que demostrarà la seva innocència. Mentrestant, en les darreres hores s’han incrementat les protestes arreu del país. En desenes de ciutats, milers de persones han sortit al carrer per demanar la dimissió de Temer. En un missatge televisat, Temer s’hi ha negat.“No dimitiré. Ho repeteixo. No dimitiré “, ha dit.
L’actual president del país va arribar al poder per un procés d’impeachment contra Dilma Rousseff. Abans era el seu vicepresident, i, amb la destitució de Rousseff, Temer la va substituir. Però després de la revelació de les seves converses amb l’empresari està perdent aliats al Congrés i al Senat, dos ministres del seu govern han dimitit i l’oposició exigeix un “impeachment” en contra seu i noves eleccions presidencials.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19