L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
El Consultiu, pioner a Espanya ara fa 25 anys, va emetre l'any passat 135 dictamens
El president del Consell Consultiu, Antoni Diéguez, adverteix de la necessitat de mantenir l’organisme en vista el que pugui passar després de les eleccions autonòmiques i locals del 26 de maig. Amb motiu de la presentació de la memòria del 2018, Antoni Diéguez alerta del cas d’algunes comunitats que l’han suprimit, com Madrid, o Andalusia que és en vies de fer-ho.
El Consultiu, que va ser pioner a Espanya ara fa 25 anys, va emetre l’any passat 135 dictamens. El decret de la posidònia i el que regula el català a la sanitat pública foren els més consultats. Diéguez assegura que l’organisme és una eina imprescindible per garantir el bon govern.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve