Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Tusk adverteix a May que si s'aprova l'ajornament Gran Bretanya haurà de participar a les pròximes eleccions europees
El president del Consell Europeu, Donald Tusk, ha afirmat que veu possible que els líders de la Unió Europea puguin acceptar la pròrroga que ha demanat la primera ministra britànica, Theresa May, per poder abandonar la Unió.
Tusk ha condicionat l’ajornament al fet que la premier britànica aconsegueixi que la Cambra dels Comuns aprovi les condicions del divorci fixades al “Tractat de Retirada” que ja ha rebutjat dues vegades.
May ha demanat un ajornament fins el 30 de juny i el president de la Comissió Europea, Jean- Claude Junker, l’ha alertat formalment que si l’ajornament surt endavant el Regne Unit haurà de convocar eleccions europees.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades