Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Començarà a les deu del matí amb el president del Partit Popular Pablo Casado
Dimecres que ve, el president del Govern, Pedro Sánchez, arrencarà la ronda de contactes amb tots i cadascun dels líders parlamentaris. Començarà a les deu del matí amb el cap de l’oposició, el president del Partit Popular, Pablo Casado. Hores més tard, a les cinc de l’horabaixa, Sánchez es veurà les cares amb la presidenta de Ciutadans, Inés Arrimadas.
El dijous 3 de setembre, serà el torn del portaveu parlamentari d’Esquerra Republicana, Gabriel Rufián, i del portaveu del Partit Nacionalista Basc, Aitor Esteban.
Amb aquestes reunions, el president de l’executiu pretén abordar l’evolució de la pandèmia així com les mesures de co-governança amb les comunitats autònomes. També vol estudiar la renovació d’òrgans com el Consell General del Poder Judicial, el Defensor del Poble, el Tribunal Constitucional i la direcció de Radiotelevisió Espanyola.
Un altre dels assumptes a tractar serà la negociació dels pressupostos generals de l’Estat del 2021.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació