És el més afectat per la tempesta de neu i temperatures extremes que han causat la mort d'una cinquantena de persones
El president dels Estats Units, Joe Biden, ha declarat l’emergència a l’estat de Nova York, el més afectat per la tempesta Elliot. La neu i les temperatures baixes extremes han causat la mort d’una cinquantena de persones, la majoria a Nova York.
L’estat d’emergència facilitarà l’arribada d’ajuda federal a les zones més afectades. El front àrtic ha deixat temperatures gèlides de nord a sud, de la frontera amb el Canadà fins a la de Mèxic. La meteorologia extrema ha paralitzat bona part del país. De ple a les festes de Nadal, només ahir horabaixa es van anul·lar més de 3.600 vols.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura