Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

El president d'Exceltur creu que les xifres de turistes assolides converteixen alguns punts d'Espanya en "parcs temàtics"
El president d’Exceltur assegura que, en els darrers anys, l’aparició del lloguer turístic i el creixement del nombre de creuers ha fet perdre l’essència d’algunes destinacions turístiques d’Espanya. Gabriel Escarrer demana que es posin límits per no morir d’èxit. Creu que les administracions i la iniciativa privada han de fer feina per definir quin és model de desenvolupament turístic a seguir i que les xifres a les quals s’ha arribat són difícils d’assumir.
Sobre el Brèxit, Escarrer es mostra confiat. Assegura que el mercat britànic és fidel i sempre ha estat el principal mercat emissor per a Espanya.
Les previsions d’Exceltur pel tancament de l’any són d’un creixement de l’1,4% del PIB turístic el conseller delegat de Melià Hotels International parla de canvi de tendència i reitera l’aposta pel turisme de qualitat.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar