Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Llorenç Córdoba acumula totes les competències mentre el secretari tracta de cercar solucions a la ingovernabilitat de la institució
Aquest dijous s’ha donat compte de la renúncia dels consellers que formaven l’equip de Govern, menys un que segueix amb les seves competències. La resta de consellers de Sa Unió queden en una situació indeterminada segons el secretari de la institució. Mentrestant el president assumeix totes les seves competències i el Consell es torna ingovernable.
El secretari està estudiant fer un règim provisional perquè la institució pugui, a través del ple, seguir fent tasques de contractació que passaven per l’extinta junta de govern. Tots els grups han coincidit a demanar la dimissió del president per sortir d’aquesta crisi.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions