Dels 3'9 milions d'inversions, destaquen la residència de majors, l'escoleta de Sant Ferran o l'ordenació de l'Estany des Peix
El Consell de Formentera aposta per limitar l’entrada de vehicles a l’estiu per reduir la contaminació. En 2020, el Consell també es proposa regular l’ancoratge a l’Estany des Peix per recuperar aquest espai ecològic, amb 615 mil euros cofinançats per l’impost de turisme sostenible. El govern de Gent per Formentera i el PSIB-PSOE vol que l’illa sigui reconeguda dins la Mediterrània com a sostenible.
La partida de personal s’endú el 42 per cent del pressupost. El Consell de Formentera ho atribueix a l’aposta per la contractació directa dels seus treballadors, des dels socorristes als controladors de la zona blava o el personal d’escoletes… Una plantilla de 300 persones que, segons el conseller d’Hisenda, Bartomeu Escandell, no podrà créixer gaire més.
A més de la zona del Llevant, també els cerquen al Raiguer amb mitjans terrestres