Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La víctima, una dona de 44 anys i que no havia presentat cap denúncia prèvia, roman ingressada l'UCI de Son Espases en estat crític
La Guàrdia Civil ha tornat aquest dijous al pis on, un home de 50 anys, va agredir presumptament la seva exparella amb un martell. I ho han fet acompanyats del detingut. Segons els investigadors, ho han fet per recollir una darrera prova. La víctima, una dona de 44 anys i que no havia presentat cap denúncia prèvia, roman ingressada l’UCI de Son Espases en estat crític.
La Guàrdia Civil ha custodiat durant tot el dematí d’aquest dijous el pis on es va produir l’agressió. El detingut, un home de 50 anys, ha passat la nit als calabossos de les dependències de Santanyí. A primera hora ha estat conduït fins al quarter de Manacor per declarar davant els investigadors de la Policia Judicial. Un pic han acabat i de tornada cap a Santanyí, devers les 12 del migdia, han aturat a l’escenari de l’agressió i han entrat al pis amb el detingut.
Després ha estat conduït novament als calabossos de Santanyí, on romandrà fins que passi a disposició judicial als jutjats de Manacor. Devers la una i mitja del dimecres, el presumpte agressor, va sortir corrent al carrer fins que es va creuar amb una parella de la Policia Local de Campos, a qui els va confessar que havia agredit la seva exparella i que l’havia ferit de gravetat. La víctima, una dona de 44 any i que no havia interposat cap denúncia prèvia. Des que se separaren, ella viu i fa feina a Llucmajor, mentre que ell es va quedar al pis que compartien quan estaven junts. Segons fonts de la investigació, tenen dos fills en comú, i ahir, la víctima havia anat fins a Campos per dur-los al col·legi. Després es va traslladar fins a aquest pis, on varen discutir i, presumptament, es va produir l’agressió. La dona, va haver de ser operada i roman a l’UCI de Son Espases. El seu estat continua sent crític.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi