Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Jordi Magentí diu que li volen "penjar un crim que no ha comès"
El presumpte assassí de Susqueda, Jordi Magentí, nega ser l’autor de les morts de Marc i Paula, l’agost de l’any passat. Diu que li volen “penjar un crim que no ha comès”.
Durant el dia d’avui, Magentí ha acompanyat els Mossos d’Esquadra en els escorcolls realitzats a ca el seu conco, a la localitat gironina d’Anglès. Cerquen qualsevol pista que el vinculi amb el doble assassinat.
El seu tot-terreny, el vehicle que, suposadament, conduïa l’autor dels crims el dia dels fets segons alguns testimonis, ha estat traslladat a la comissaria perquè la policia científica l’analitzi.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom