Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
El presumpte responsable de l'accident mortal ha donat positiu a la prova d'alcoholèmia que li han fet a l'hospital
Imatge d'arxiu d'un guàrdia civil a Mallorca. (EFE)
165El presumpte responsable de l’accident mortal de dissabte a Maó ha donat positiu a la prova d’alcoholèmia que li han fet a l’hospital, segons fonts properes a la investigació. En aquests moments ja es trobaria a la caserna de la Guàrdia Civil de Maó. Està previst que dilluns passi a disposició judicial.
L’home, de vint-i-dos anys, està detingut per la Guàrdia Civil que l’ha custodiat a l’Hospital, on se li han hagut de repetir unes proves abans de donar-li l’alta aquest diumenge capvespre. Un cop a la caserna, els investigadors estarien duent a terme diverses diligències, entre les quals l’interrogatori, sempre que el detingut no s’hagi negat a declarar.
Pel que fa a la dona embarassada ferida greu, continua ingressada a la Unitat de Cures Intensives, amb politraumatismes, i estable dins de la gravetat. Recordar també que aquest diumenge s’ha confirmat que ha perdut el nadó que esperava
Respecte de la seqüència dels fets que han causat la mort d’un home de trenta-cinc anys, la seva parella ferida greu i la pèrdua de la criatura; la Guàrdia Civil confirma que instants abans del sinistre el detingut conduïa de manera temerària.
La fugida va començar cap a les tres i quart del capvespre de dissabte després de xocar amb cotxes aparcats a una de les principals connexions entre el centre de Maó i el Port. Va recórrer part del port a gran velocitat i immediatament abans de l’accident mortal, en una corba sense visibilitat, es va saltar la línia contínua, va fregar un altre vehicle per avançar-lo i va envair el carril contrari fins que va topar frontalment contra el cotxe on viatjaven la víctima mortal i la dona ferida.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit