Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

El preu màxim es registrarà entre les 9.00 i les 10.00 hores, amb 148,92 euros/MWh, mentre que el mínim, de 89,60 euros/MWh, es donarà entre les 23.00 i les 00.00 hores
El preu mitjà de la llum baixa aquest dilluns un 40,6% respecte a aquest diumenge, fins als 130,24 euros/MWh, la qual cosa suposarà el preu més baix en el que va de mes de desembre.
En la subhasta, el preu mitjà de la llum en el mercat majorista se situa per a aquest dilluns en 114,51 euros/MWh. Així, el preu màxim es registrarà entre les 9.00 i les 10.00 hores, amb 148,92 euros/MWh, mentre que el mínim per a la jornada, de 89,60 euros/MWh, es donarà entre les 23.00 i les 00.00 hores, segons les dades provisionals de l’Operador del Mercat Ibèric d’Energia (OMIE).
A aquest preu se suma la compensació a les gasistes que ha de ser abonada pels consumidors beneficiaris de la mesura, els consumidors de la tarifa regulada (PVPC) o els que, malgrat estar en el mercat lliure, tenen una tarifa indexada, que serà de 15,73 euros/MWh.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
L'accident mortal ha ocorregut en una via no permesa per a vianants; la víctima encara no ha estat identificada
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid