Entre les 15.00 i 18.00 hores es donarà el preu més baix amb 0 euros/MWh, mentre que el preu màxim es registrarà entre les 22.00 i 23.00 hores, amb 50 euros/MWh
171
El preu mitjà de la llum baixa aquest diumenge un 53,69% respecte a aquest dissabte, per a situar-se en una mitjana de 15,74 €/MWh, la dada més baixa registrat des del passat 17 de gener, quan es va situar en 5,1 €/MWh.
En la subhasta, el preu mitjà de la llum en el mercat majorista se situarà així per a aquest diumenge en aquests 15,74 euros/MWh, registrant entre les 15.00 i 18.00 hores els preus més baixos del dia, amb 0 euros/MWh, mentre que el preu màxim es registrarà entre les 22.00 i 23.00 hores, amb 50 euros/MWh.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa