Logo IB3N
X

El preu de la llum cau per segon dia consecutiu

Ara bé, serà el diumenge més car de les últimes tres setmanes

14/11/2021

El preu de la llum cau per segon dia consecutiu

150

El preu de l’electricitat disminueix per segon dia consecutiu i aquest diumenge cau més d’un 4% fins a situar-se en 172,47 euros el Megawatt hora (MWh). Ara bé, serà el diumenge més car de les últimes tres setmanes: la llum serà un 31% més cara que el diumenge passat i quintuplica el valor del segon diumenge de novembre de l’any anterior, quan se situava en 34,64 euros.

A més a més, el preu d’aquest diumenge, dia en què disminueix l’activitat econòmica i la demanda energètica és menor, segueix per sota dels 200 euros MWh, una barrera que es va superar en gairebé el 70% dels dies d’octubre i que al novembre encara no s’ha aconseguit.

Per franges horàries, el preu màxim es registrarà entre les 20.00 i les 21.00 amb 206,21 euros MWh, mentre que el mínim serà de 145 euros MWh entre les 6.00 h i les 7.00 h.

En els primers 14 dies de novembre s’ha situat de mitjana en 163,59 euros el MWh, un 18% menys el mes d’octubre, el més car de la història fins avui.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella