Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Aquest dilluns ha baixat més d'un 7% fins a situar-se en els 103,24 euros el megavat hora (euros/MWh)
156
El preu de l’electricitat en el mercat majorista ha baixat aquest dilluns més d’un 7% fins a situar-se en els 103,24 euros el megavat hora (euros/MWh), l’import més baix d’enguany.
Malgrat aquest descens, el sisè consecutiu, el preu de la llum gairebé duplica el que va marcar fa un any (64,54 euros), encara que se situa més d’un 50% per sota respecte a les xifres del passat 24 de febrer, quan va començar la invasió russa d’Ucraïna.
A més, el preu d’aquest dilluns és el més baix des del passat 27 de desembre, quan la llum va arribar als 96,08 euros/MWh.
Per franges horàries, el preu màxim es registrarà entre les 21.00 i les 22.00, amb 219,69 euros/MWh, mentre que el mínim serà de 45 euros/MWh entre les 14.00 i les 15.00 hores.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida