Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El preu mínim, de 70 €/MWh, es donarà entre les 15.00 i les 16.00 hores, mentre que el preu màxim es registrarà entre les 20.00 i 21.00 hores, quan serà de 144,15 €/MWh
57
El preu mitjà de la llum pujarà aquest dissabte fins als 101,61 €/MWh, la qual cosa suposa un augment del 44,6% respecte als 70,27 euros/MWh d’aquest divendres.
En la subhasta, el preu mitjà de la llum se situarà aquest dissabte en 101,61 €/MWh. El preu mínim, de 70 euros/MWh, es donarà entre les 15.00 i les 16.00 hores, mentre que el preu màxim es registrarà entre les 20.00 i 21.00 hores, quan serà de 144,15 euros/MWh.
A aquest preu se suma la compensació a les gasistes, que ha de ser abonada pels consumidors beneficiaris de la mesura, els consumidors de la tarifa regulada (PVPC) o els que, malgrat estar en el mercat lliure, tenen una tarifa indexada, que per aquest dissabte se situarà en 0 euros/MWh, situació que es repeteix des del passat 27 de febrer.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc