Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El cost majoritari del quilowatt se situa en els 63 euros, enfront dels 45 d'ara fa un any
El rebut de la llum serà aquest primer mes de l’any un 8 per cent més car. Això per mor que l’electricitat s’ha disparat gairebé un 40 per cent respecte d’ara fa un any, quan el preu majoritari del quilowatt era de 45 euros de mitjana. Ara el cost se situa en els 63 euros.
Si volem evitar haver de prendre mesures dràstiques el primer que hem de fer, diuen els experts, és assegurar-nos que no tenim contractada més potència de la que necessitam. Aprofitar-se de les anomenades tarifes amb discriminació horària que ofereixen les companyies, amb preus de deu de la nit a dotze del migdia més assequibles. També canviar els nostres hàbits. I aquests mesos de fred anar especialment alerta amb la calefacció.
Trucs que ens ajudaran a estalviar, ens diuen, entre deu i quinze euros al mes.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €