Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Queden exemptes de l'augment de les primes les de salut i les de vida
Les assegurances de cotxes, de llar o de decessos costaran, enguany, un dos per cent més als ciutadans. Per exemple, en el cas del cotxe, això suposarà un increment d’uns 6 euros, que dependrà de la classe de pòlissa i del cost establert. En queden exemptes, d’aquesta pujada, les de salut i les de vida.
Als qui els han cobrat ja l’assegurança del cotxe, de la llar o de decessos, per exemple, han notat un increment. Els pressupostos generals de l’Estat així ho recullen des del primer de gener. A les Balears, segons l’últim informe de l’Associació d’Entitats Asseguradores, un 82% de les llars tenen contractada una assegurança de cotxe.
Pel que fa a la d’habitatge principal, és del seixanta per cent. I un 28 també en té contractada una de decessos. Però, qui realment veurà un increment més elevat de la seva quota són les empreses. Queden exemptes de la pujada les de salut i les de vida. Fa 22 anys fou la darrera vegada que el Govern central en va apujar l’impost sobre les primes.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació