L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Augmenta un 5,3% en el segon trimestre de l'any, ben igual que al conjunt d'Espanya
El preu de l’habitatge continua incrementant-se a les Illes, un 5,3% en el segon trimestre de l’any respecte del mateix període del 2018, segons l’Índex de Preus d’Habitatge (IPV) de l’Institut Nacional d’Estadística (INE) publicat aquest divendres.
Amb tot, es modera la pujada. Són 2 punts manco de l’increment registrat en el primer trimestre de l’any. Els preus però encara no han arribat a nivells d’abans de la crisi. De fet, segons les xifres de la societat de taxació TINSA, són un 20% per davall dels màxims registrats.
Des de l’associació de consumidors i usuaris de les Illes creuen que els preus de compra continuaran apujant. El que més puja és l’habitatge de segona mà, més d’un 5%. L’increment del preu de l’obra nova és d’un 3,7%.
El que més puja és l’habitatge de segona mà, més d’un 5%. l el preu de l’obra nova s’incrementa un 3,7%.
En comparació amb el trimestre anterior, el primer de 2019, els preus han pujat un 0,8% a les Illes. D’aquesta manera, l’augment dels preus de l’habitatge a Balears en aquest segon trimestre se situa en la mitjana nacional, del 5,3%, una taxa 1,5 punts inferior a la registrada en el trimestre anterior.
Quant a l’habitatge de segona mà, el preu a les Illes ha augmentat un 5,4% en el segon trimestre en relació amb el mateix període de 2018; mentre que respecte al trimestre anterior s’ha produït una variació del 1,0%.

Taxes trimestrals de l’IPV. Índex general per comunitats i ciutats autònomes

Taxa anual de l’IPV. Índex general, habitatge nou i de segona mà
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues