Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Ha pujat per sota de la mitjana nacional, del 6,6%
Els preus de l’habitatge lliure han pujat a Balears un 6,4% en el quart trimestre de 2018 respecte al mateix període de l’any anterior, segons l’Índex de Preus d’Habitatge (IPV) de l’Institut Nacional d’Estadística (INE) publicat aquest divendres.
D’aquesta manera, els preus de l’habitatge han pujat a Balears per sota de la mitjana nacional, del 6,6%.
En relació amb el trimestre anterior, els preus han baixat un 0,1% a les Balears, mentre que en el que va d’any els preus s’han incrementat un 6,4% en la comunitat.
Així mateix, els preus per a l’habitatge nou han augmentat també un 6,4% a les Illes en relació amb l’any anterior.
Si es compara amb el trimestre anterior, l’habitatge nou ha augmentat un 2,4% els seus preus.
Quant a l’habitatge de segona mà, el preu a les Illes ha augmentat un 6,4% en el quart trimestre en relació amb el mateix període de 2017; mentre que respecte al trimestre anterior s’ha produït una variació del 0,3%.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat